Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 kjente noe ubehag når jeg var ute å trillet i går, måtte kike bak med et speil når jeg kom hjem og der var en hemoroide på størrelse med en drue. Har hatt innvendige, men håpet det villegå over, men nå har den altså kommet ut på utsiden Jeg vil bli kvitt den kjapt! hva skal jeg gjøre? Hva skal jeg kjøpe`?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ikke så veldig mye du kan gjøre dessverre, du kan kjøpe sceriproct salve og smøre etter du har gått på do..virker smertelindrende. Kan brukes i en uke og to før du helst må ta en uke uten pga. slimhinnene...stikkpillen er kraftigere men ikke anbefalt om ungen din er mindre enn noen måneder da dette går over i morsmelken.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ha litt lunkent vann og fyll på en del grønnsåpe i badekaret og skyll rumpa morgen og kveld. Smør på honning etterpå. Vet at det høres sykt ut, men det hjalp for meg. Kunne knapt sitte en tid før fødselen da jeg prøvde disse kjerringrådene og jammen forsvant ikke hemoriden. (gav også umiddelbar lindring, gikk noen dager før den forsvant)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå