Gå til innhold

Drikker dere kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så utrolig trøtt på jobben, og nå skeier jeg ut med en kaffe midt på dagen.... Sist svangerskap holdt jeg meg helt unna kaffe, men det klarer jeg altså ikke nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker kaffe hvis jeg har besøk eller er på besøk, eller på cafe e.l. Ellers glemmer jeg å lage det rett og slett :) Drikker kanskje 2 kopper pr. dag noen ganger i uka. Det er ikke farlig å drikke kaffe, så lenge man drikker med måte :)

Skrevet

Ja jeg drikke litt kaffe. Vel å merke synes jeg ikke kaffe smaker så godt når jeg er gravid, slik var det sist også.

Vi kan drikke noen kopper kaffe til dagen, husker ikke helt antall sånn ca men tror det er to tre kopper.

Kos deg med kaffen:-)

Skrevet

Ja, jeg drikker ca 1 kopp om dagen, men velger koffeinfri når jeg kan få det. Opp til 2-3 kopper om dagen er OK. (Og husk på totalmengde kofein om du drikker mye svart te, bruker cellulittkremer o.l.)

Skrevet

Jeg er avhengig av en kopp kaffe på jobb... men etter at kvalmen satte inn er det blitt slutt. Bare tanken på kaffe gjør meg kvalm. Men de første ukene drakk jeg noen kopper her og der.

Skrevet

Jeg MÅ ha en kopp kaffelatte på morningen!!

Skrevet

Nei, har kuttet ut alt som heter koffein.

Skrevet

Må ha en kopp kaffe til frokost, men det holder nå under graviditeten. Egentlig greit å kutte ned på koffeinen for ens egen del også. Jeg sover ihvertfall bedre om natta når jeg ikke drikker kaffe på ettermiddagen.

Skrevet

Tidvis ikke i det hele tatt,og tidvis hver dag...Men tar som regel ikke mer en ok dosen da heller(som er tre kopper)....

Skrevet

Drikker litt, ikke hver dag.

Tror man skal opp i flere kopper daglig før det kan gjøre skade på babyen ...

Skrevet

Ja, 2 kopper for dag. Må ha en om morgenen, ellers så våkner jeg ikke, og en om ettermiddagen.

Skrevet

Drikker sjelden kaffe (isåfall blir det en mocca). Aldri svart kaffe! Liker det rett og slett ikke... men får min dose koffein i cola i helgene.

Skrevet

Jeg ahr aldri i mitt liv drukket kaffe, og kommer nok ikke til å begynne heller!! :) Har smakt en liten sup et par ganger og det holder- synes det smaker dritt!!! Mamma sa til meg da jeg var 18 at bare vent- om en liten stund har du også begynt, men jeg er nå 30 og har enda ikke drukket en kopp kaffe. Hvorfor begynner man egentlig, lurere jeg på?? Det er jo så mange bakdeler med det i tillegg til vond smak, så jeg skjønner bare ikke motivasjonen..

Holder meg til te, grønn, svart eller urte..

Skrevet

Drikker en kopp hver morgen. Alltid vært glad i kaffe.

Skrevet

Har aldri vært den store kaffedrikkeren,men drikker litt jevnlig når jeg ikke er gravid,nå etter at jeg fikk vite at jeg er gravid har jeg drukket to kopper kaffe.

Derimot jeg er veldig veldig glad i te og drikker masse av dette i løpet av dagen,når jeg ikke er gravid,har kansje drukket tre krus med dette,siden jeg ble gravid,for te er jo ikke så veldig mye bedre enn kaffe da.

Skrevet

Nei, smaker ikke spesielt godt lenger, og dessuten får jeg en vanvittig halsbrann av det.

Skrevet

Mamma til 1stor, 1liten+1spire: urtete og grønn te kan du drikke nesten så mye du vil av:) Er bare svart te som ikke er så mye bedre en kaffe, resten er jo rene helsedrikkene:)

Skrevet

Trodde også at jeg kunne drikke grønn te,men leste en eller annen plass,som jeg nå ikke husker hvor,desverre,at grønn te var heller ikke bra,for den inneholdt også koffein.skal se om jeg finner noe på dette,så skal jeg komme tilbake hvis jeg gjør det,for nå begynner jeg å lure på om det er rett,siden du også sier det-

Skrevet

Har laget en tråd om svart og grønn te

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...