Gå til innhold

Dårlig gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å si det til min mamma neste uke. Er 7+0 på lørdag, så da er jeg jo et eller annet sted uti åttende uke når jeg sier det, og føler at ting begynner å bli litt mer sikkert. Har holdt hardt å holde det hemmelig såpass lenge og jeg vet hun gleder seg SÅÅÅ masse til å bli mormor :) :)

Men det jeg lurer på er altså, syns dere det er fryktelig dårlig gjort å si det til mamma til uka, men å vente til slutten av mars med å si det til svigers? Det er jo litt spesielt med mamma da?? Få høre litt om hennes erfaringer osv. Hun kommer til å få tidenes største munnkurv altså! Og få beskjed om å spille overraska når vi sier det til alle. Og jeg tror nok hun kommer til å holde tett, for uansett hvor sprekkeferdig hun er så unner hun meg (oss) nok å få fortelle det rundt om selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke dårlig gjort...men hvis barnefaren vil si det til sine foreldre så synes jeg det er dårlig gjort hvis du skal nekte han det,så bare husk å gi han samme rett som deg så er det ikke dårlig gjort i det hele tatt =)

Skrevet

Når vi skulle fortelle det,var jeg og min samboer enige om at vi skulle fortelle det både til mine foreldre og hans samtidig..men dere må jo bare gjøre det dere har lyst til:) men som du sier,det er jo litt spesielt med sin egen mamma å kan prate om det om:)

Skrevet

Den er jeg enig i. Men er det da fælt å si til ham at jeg ønske å vente med å fortelle dem det. Men at hvis han veldig gjerne vil så kan jeg gå med på det... Føler at den er litt tricky den der, men er litt ekstra spesielt med mamma syns jeg... Kommer ikke til å si noe til pappa eller søsken eller noen andre før i slutten av mars...

Skrevet

Hei gratulerer med bebis :o)

Jeg synes ikke det er dårlig gjort i det hele tatt. Jeg er bare i uke 5 og skal fortelle mamma det i morgen. Jeg er så stolt så jeg holder på å sprekke. Har lyst til å fortelle hele verden om de lykkelige omstendighetene. Min mann støtter meg i mitt valg men vil selv ikke fortelle sine foreldere det enda. Og det respekterer jeg.

Jeg tror det er veldig viktig for oss som nettopp er blitt gravide at vi har noen vi kan snakke med og mamma er mitt første valg også. Uansett om ting ikke er sikkert enda, så kommer uansett mamman min til å få vite om en eventuell abort. Jeg synes hele dette med spontanabort er altfor tabu-belagt område. Jeg synes det hadde vært bedre om det hadde vært mer åpenhet rundt dette. Unge jenter får jo skjokk og skjønner ikke hva som feiler dem, fordi de ikke har hørt om hvor mange som egentlig opplever dette.

Huff da....nå sporet jeg visst helt av. Uansett fortell det til mamma du men la også mannen din fortelle det til sin mamma om han ønkser det.

Klem

Skrevet

Forrige svangerskap fortalte jeg det til min mor da jeg var 7 uker på vei. Men min kjære ville ikke si noe til sine før jeg var 12 uker på vei.

Skjønner deg veldig godt jeg. Det er noe helt spesielt med ens egen mor!!!

Skrevet

Nei det syns jeg ikke i det hele tatt. Alle vet at det er noe spesielt mellom mødre og døtre spesielt når datter skal bli mor hun og! Så ikke tenk på det en gang ;) Svigers skjønner sikkert det veldig godt!

Skrevet

Har igrunn ikke tenkt å fortelle dem at mamma har visst det lenge når vi en dag sier det.

Men da tror jeg at jeg forteller mamma det til uka uten dårlig samvittighet jeg. Etter litt overtalelser syns sambon det er ok også, men under forutsetning av at hun holder helt tett. Så får vi se når vi sier det til resten :)

Skrevet

jeg fortalte det til mamma først. så fortalte vi det til svigers noen dager etterpå;) dette pga jeg ville fortelle det på morsdagen. men la han fortelle det han også når du forteller det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...