Prinsen & spiren Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har et forferdelig dumt spørsmål - som jeg nok i grunn vet svaret på alleredet. Men jeg spør likevel. Kjæresten min og jeg har prøvd siden november - vet det ikke er lenge, men håper hver mnd! Har følt meg gravid hver eneste måned Hehe.. Men blir like skuffet hver gang jeg får negativ test . Men det som er greia er at jeg synes magen min har blitt så stor. Kjæresten min har sett det og. Og to bukser har blitt ødelagte på en uke.. Knappene har falt av :S Sikkert jeg som innbiller meg ting , men.. hehe... All graviditet slår vel ut på tester? Uansett? Hehe.. Vet spørsmålet er dumt, men.. (Mensen har vært rar helst siden pille slutt.. kommer en måned - og ikke den andre osv!)
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei Kan jo hende du er gravid da....at det ikke slår ut bare:) Siden du føler deg gravid.... Du kan jo ta en telefon til legen og forklare? Kanskje de går med på å ta en blodprøve for å se om du har Hcg i blodet?? For min del så sluttet jeg på pillen i nov/des, og har gått opp fire kilo siden. Har aldri veid så mye som nå (selv om det ikke er sååå mye jeg veier, 58kg), men veide ikke det jeg veier nå før jeg begynte på pillen.... Så jeg skyller litt på at jeg har sluttet på den, har alltid kunnet spise det jeg vil uten å legge på meg, men ikke nå lenger. Har måttet kjøpe ny bukse, for sliter vettet av meg med de gamle....hehe... Jeg er ikke gravid. Lykke til:)
Prinsen & spiren Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Takk for svar Jeg blir så utrolig i tvil. Men har du hørt om noen før - som er gravide og ikke fåt utslag på vanlig g-test? Jeg har også gått opp litt.. ( til min store glede=D )
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hei Kjenner ikke til noen, men har lest noen innlegg her inne om det. Det er visst noen som har opplevd å ha tilnærmet vanlig mens, men som likevel er gravide. Ikke sikker på hvordan de har testet da. Og det er jo de som ikke slår ut positivt før etter en laaang stund... Men tror ikke det er så vanlig da..... Lykke til videre i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå