Gå til innhold

Slike sjåfører burdte låses inne!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Orket ikke å gå inn på linken jeg. Har selv mistet en kattepus på samme måte. Man har plikt på seg å stoppe uansett hvem eller hva man kjører på!

Håper sjåføren får igjen en vakker dag....... og at det blir smertefullt!

PS: Hvordan går det med deg og din voksende mage?

Skrevet

Har og mistet en katt på lignende måte når jeg var liten=( Men dette var helt utrolig...

Går greit med meg og magen=) Er bare så utrolig sliten om dagene=( Må treffes snart igjen=) Nå begynner det å bli alllllllt for lenge siden.

Skrevet

Huff. Trist å miste dyrene sine sånn. Nå har jeg ikke lest dette som står i VG da. Orker ikke!

OG ja. Vi må treffes snart. Men er du supersliten blir det kanskje verre?? Men du får bare si i fra. Ev. kan jo jeg ta meg en tur vet du! Hadde bare vært koselig det :) Kanskje vi attpåtil hadde fått med oss E. Du har jo fortsatt nummeret du?

Klem

Skrevet

Tror jeg har nummeret fortsatt. Vi får jo se da vettu=) Får kanskje satse på å ta det på litt kort varsel=) Litt lettere å vite med tanke på formen min da.

Skrevet

Det er helt horribelt!!

En hund er som et familiemedlem, så hadde dette skjedd meg, hadde jeg blitt fullstendig knust! Hadde jeg fått tak i sjåføren, vet jeg ikke hva jeg kunne funnet på... For å si det sånn...

Skrevet

Okidok. Jeg er stort sett innom her daglig, med unntak av helgene, så det er bare å sende pm. Ev. gjør jeg det :)

Ha en fin dag!

Skrevet

Ja helt sykt er det. Skjønner ikke at det går ann. Som du sier en hund er et familiemedlem. Men blir fortsatt kvalm av å tenke på at det kunne vært et barn. Håper virkelig de får fatt på sjåføren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...