*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Dette synes jeg er forferdlig, stakkers lille hund. Men tanken på at det like gjerne hadde kunne vært et litet barn gjør meg helt kvalm=( Håper sjåføren melder seg, men det er vel lite trolig. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=511292
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei Orket ikke å gå inn på linken jeg. Har selv mistet en kattepus på samme måte. Man har plikt på seg å stoppe uansett hvem eller hva man kjører på! Håper sjåføren får igjen en vakker dag....... og at det blir smertefullt! PS: Hvordan går det med deg og din voksende mage?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Har og mistet en katt på lignende måte når jeg var liten=( Men dette var helt utrolig... Går greit med meg og magen=) Er bare så utrolig sliten om dagene=( Må treffes snart igjen=) Nå begynner det å bli alllllllt for lenge siden.
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Huff. Trist å miste dyrene sine sånn. Nå har jeg ikke lest dette som står i VG da. Orker ikke! OG ja. Vi må treffes snart. Men er du supersliten blir det kanskje verre?? Men du får bare si i fra. Ev. kan jo jeg ta meg en tur vet du! Hadde bare vært koselig det Kanskje vi attpåtil hadde fått med oss E. Du har jo fortsatt nummeret du? Klem
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Tror jeg har nummeret fortsatt. Vi får jo se da vettu=) Får kanskje satse på å ta det på litt kort varsel=) Litt lettere å vite med tanke på formen min da.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Det er helt horribelt!! En hund er som et familiemedlem, så hadde dette skjedd meg, hadde jeg blitt fullstendig knust! Hadde jeg fått tak i sjåføren, vet jeg ikke hva jeg kunne funnet på... For å si det sånn...
Dotten Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Okidok. Jeg er stort sett innom her daglig, med unntak av helgene, så det er bare å sende pm. Ev. gjør jeg det Ha en fin dag!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 Ja helt sykt er det. Skjønner ikke at det går ann. Som du sier en hund er et familiemedlem. Men blir fortsatt kvalm av å tenke på at det kunne vært et barn. Håper virkelig de får fatt på sjåføren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå