Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Etter at jeg fikk digitalt kamera blir de liggenede på pcen. Har fremkalt noen, men gutten vår er 3 år og jeg har bare satt inn i album det første halve året. Tar så tid å sette seg ned med bildene. Vil gjerne ha tips til noe som fungerer. Som en kan se på i ettertid.
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg scrapper, og bruker derfor laaaang tid på å få bildene inn i album ;-) Setter inn de fineste da, og oppbevarer resten i fotomappene de kommer i. Anbefaler å scrappe hvis du gidder - det er gøy og resultatet blir flotte album det er moro å se i.
Prins05&07C",) Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hva er scrappe? Våre bilder blir liggende inne i digitalkameraet i lange tider før vi kjører over til pcn. Der blir de også liggende, men nå har vi fått oss printer og skal printe ut de fineste! Tenkte også at det går an å fremkalle via nettet.
Kaffemocca Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg fremkaller de beste bildene eller de som viser en spesiel hendelse osv. Også setter jeg de i album, resten ligger på pc. Jeg syns ikke det er meningen at et album skal ha 100 bilder fra hver mnd så jeg tar med det viktigste sånn at man kan se utviklingen dems senere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå