katlinka Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 http://www.an.no/nyheter/article3361234.ece Hehe.. engasjert... "Therese" hadde ei ødelagt tann, det har ikke den hun har nå... kan den vokse ut igjen?
katlinka Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 *dytter* Noen kattevitere her? Blei så nysgjerrig.. hihi
2jenterå1gutt Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Nei det kan ikke være hennes katt. En tann vokser ikke ut igjen. Katter har melke tenner slik som barn som de mister v 12 16 ukers alder. dretter får de voksen tenner. mister de da en tann kommer det ingen ny.og den var også sterlisert el det nå heter. Det er så å si 99,99 prosent sikker metode. så det taler for seg selv at dette ikke er hennes katt.
Sivalur Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg tipper at det ikke er hennes katt. Og det baserer jeg på tannen. Jeg har ingen tro på at en tann kan vokse ut igjen (men jeg VET jo ikke altså, hehe). Derimot så tror jeg nok den kunne fått kattunger selv om den var sterilisert - det skjer vel stadig vekk blant oss mennesker også? Men at tannen skulle kunne vokse ut, det høres ikke sannsynlig ut for meg...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Nei, dete r ikke hennes katt! Ei tann vokser vel ikke ut igjen??? Med midre det var en melketatnn som var ødelagt, de får jo nye... Tviler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå