Gå til innhold

Andre i uke 30, hva har dere kjøpt inn til nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det kun et par babyklær og en bilstol som er klart. Føler jeg har et haaav av tid på meg, men bør vel kanskje begynne å sette opp dampen snart?:) Hvordan ligger dere andre an i løypen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i 31 uke og mangler bare brystpumpe.. eller er ALT på plass.. er jo sturet til taket på barnerommet:P tatt litt av kan du si ja:P

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er en av dem som utsetter tingene og har rett og slett ikke villet kjøpe inn så mye før jeg har følt meg sikker på at det faktisk kommer en baby.. Det har tatt litt tid med meg.

men forrige uke så tok jeg faktisk steget og kjøpte vogn, og vugge det fikk vi i gave...

Så neste mnd skal jeg legge til endel ting.

Men må innrømme det at 2 mai føles veldig lenge til enda:)

Skrevet

Jeg er i uke 31. Og det meste er på plass nå:) Har handla gjevnt gjennom hele svngerskapet for å få fordelt utgiftene..ü Det vi mangler er babycaller, + bleier, smokker, tåteflasker osv(altså sånne ting som må kjøpes på dagligvarebutikk/apotek). Også har jeg tenkt å kjøpe en liten kosebamse(m/klut) og et nytt sengesett til gullet :o)

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 30, og har ikke kjøpt inn så mye som en body jeg :o)

Dette er vårt 3. barn, men vi har ikke så mye som kan gjenbrukes. Har arvet så mye til de to forrige, så vi kastet mye for et års tid siden.

Vi har bilstol, seng, dyne og pute..

Men må ut å handle alt av klær og vogn på nytt, og da er det vel kanskje på tide å starte snart. Førstemann kom 4 uker før termin, andre mann kom 4 dager før termin... Men får liksom ikke tid mellom 100% jobb, skole, SFO og barnehage - og dagene bare flyr avgårde..

Skrevet

her er nesten alt i hus. Har kun kjøpt 2 bodyer og en pysj:P så må handle litt mer klær:) ellers har vi bestilt vogn for 2 uker siden. 8-10 uker vente tid. ellers utsetter jeg alt.

Skrevet

Hei

jeg er i uke 31 og har gått litt amok med klær.. (startet da vi fikk vite det var en liten jente) Vi venter litt med sengen og vognen, for vi har ikke så stor leilighet. Ellers er dynen klar og oppredd, og jeg har vasket alt etter som jeg har kjøpt. Jeg har en innkjøpsliste da, som jeg krysser av på, så jeg vil si at det meste er under kontroll. Jeg prøver dessuten å spare noen innkjøp.. man skal jo ha noe å pusle med når man slutter på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...