Gå til innhold

Mye liv=navlesnor rundt halsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd den lille har viklet seg inn i navlesnoren. Er i uke 36, og hun har snudd seg fra sete til hode leie flere ganger og jeg tror ikke det er siste gang. Ofte hver dag en runde.

De to siste dagene har det vært veldig mye livv inni der, Ligger i hodeleie. Kraftige spark og ikke rolige perioder. Blir redd da jeg, tenk om hun prøver å komme seg løs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle barn snur seg masse i magen fra de blir foster.. jeg tror ikke du skal bekymre deg. hadde navlestrengen vert rundt hodet hadde det nok heller vert omvendt. at hun ligger mere stille. du har nok bare fått ei lita vill ei. :)

Skrevet

De hevder at så fremt mor ikke røyker og ellers lever forholdsvis sundt, er navlestrengen like stiv av blod som en vannslange med høyt trykk. Dvs, det skal svært mye til for at babyen skal få viklet seg inn i denne, og at den skal strammes slik at den får gjort noe skade.

Babyen min har også en veldig varierende "dagsform", i perioder er det veldig mye liv og røre der inne, og i perioder er det helt tyst. Tror det er helt normalt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...