Gå til innhold

kort lårben= gutt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å ha hørt dette, noen som vet om det er hold i???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var på UL så kommenterte jordmora at lårbenet var veldig langt, og vi skal ha en jente.

 

Men dette er nok helt tilfeldig :-) Tror sånne myter om kjønn bare er tull, men kan seff være artig å følge med på...

Skrevet

Ei kolega venter gutt m/ veldig langt lårbein. Jeg personlig tror ikke det er hold i det,men morsomt å se hvilke erfaring andre har på det.

Skrevet

det har ingenting med saken å gjøre!

Skrevet

sist svangerskap gikk jeg med jente som hadde så langt lårbein at jordmor ikke kunne tro det...husker ikke med min første som var gutt, er 4 år siden jeg var på ul med han...

Skrevet

Jeg har alltid hørt at kort lårben kan bety downs.

Skrevet

Min gutt har laaaaangt lårbein så det stemmer i alle fall ikke på oss. Høres uansett litt pussig ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...