loretta Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Mener å ha hørt dette, noen som vet om det er hold i???
Michka Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Når jeg var på UL så kommenterte jordmora at lårbenet var veldig langt, og vi skal ha en jente. Men dette er nok helt tilfeldig :-) Tror sånne myter om kjønn bare er tull, men kan seff være artig å følge med på...
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Ei kolega venter gutt m/ veldig langt lårbein. Jeg personlig tror ikke det er hold i det,men morsomt å se hvilke erfaring andre har på det.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 det har ingenting med saken å gjøre!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 sist svangerskap gikk jeg med jente som hadde så langt lårbein at jordmor ikke kunne tro det...husker ikke med min første som var gutt, er 4 år siden jeg var på ul med han...
Gjest mphs Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har alltid hørt at kort lårben kan bety downs.
Mamman til 2 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Min gutt har laaaaangt lårbein så det stemmer i alle fall ikke på oss. Høres uansett litt pussig ut!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Mini i magen har også langt lårben. Det er en gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå