grå :) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 har fått en kjempefin pakke i posten. den var midt i blinken:) tusen takk! sitter og funderer litt på hvem det er som har vært på shopping og det er i grunnen kun ett nick jeg kommer på som passer hintene. rultepulte er det deg? hehe husker det var en debatt for en stund siden om det nicket ditt og resten passer jo bra det også
Sara Rompompei Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Tihi Jadda, det er meg det vettu.... Var så vanskelig å finne på hint denne gangen ) Hyggelig at dere likte pakken da. Her synes i allefall ungene det er kjempegøy å lage kort. Og VELDIG stolte når besteforeldre og tanter ringer og takker hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå