Gå til innhold

hmmm gjette litt her:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått en kjempefin pakke i posten. den var midt i blinken:)

tusen takk!

 

sitter og funderer litt på hvem det er som har vært på shopping og det er i grunnen kun ett nick jeg kommer på som passer hintene. rultepulte er det deg? hehe husker det var en debatt for en stund siden om det nicket ditt og resten passer jo bra det også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihi Jadda, det er meg det vettu....

 

Var så vanskelig å finne på hint denne gangen :o)

 

Hyggelig at dere likte pakken da. Her synes i allefall ungene det er kjempegøy å lage kort.

Og VELDIG stolte når besteforeldre og tanter ringer og takker hehe

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...