Glad-mamma:) Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Sønnen min på 3,5 år har hatt feber nå i en og en halv uke, men i dag da jeg tok tempen var den 37,8. Regnes det som feber? Hva er grensa for ikke feber og feber? (Jeg har vært til legen med han 2 ganger bare så det er sagt, men han sa det bare var virus). Flere som har barn som har hatt feber i over 1 uke? Tusen takk for svar!
peonererfine Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Så på Puls på mandag. Da sa legen der at alt over 38 er feber. Tror det gjelder for både store og små.
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 det er i alle fall ikke myyye feber..må min eldste ville det ikke vært feber men på den minste merkes så "lite" feber
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/Subfebril Han er subfebril... Har litt forhøyet temperatur, men ikke feber.
Cat.68 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg vil si det er feber, men bare lett forhøyet.(normalt sett) Nå er det veldig individuelt hvordan man reagerer på feber da. Jeg har under temp og ligger normalt på 36 i feber. Når jeg har 37,5 merker jeg det godt!!
ApriIbaby Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Når han er i slutten av en sykdomsfase er han ikke helt frisk ennå med den tempen - særlig ikke hvis det er morgen temp. Jeg regner det ikke som temp hvis Lille ellers er frisk- kan jo bli litt varm av å kjase rundt også. Jeg har også nettopp hatt en 3 åring med bare virus som hadde feber i 9 dager. Over 39 i 7 av de.....
My little girl_ Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 På feber termometeret våres står det at hvis man tar tempen i rompa, kan normal temperaturen være helt opp til 37.7, (men kommer jo ann på hva den er til vanlig da) men vil ikke si det er mye feber ihvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå