madde på pergo Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Er det noen av dere som har disse kjelene?
Junigull 08 + julispire Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 svigers har de! veldig gode kjeler, men ikke verdt pengene!! rett etter svigerforeldrene mine hadde kjøpt de var det om de kjelene på tv2-hjelper deg. Det var noe med det stålet som ikke er riktig. Har du vært på en slik middag med de? når de tok natron i vannet..? hvorfor natron - jo det skiller jo ut aluminium.. (gode kjeler, men jeg er ihvertfall veldig kritisk til prisen)
Bare™ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 vi har det- og kommer aldri til å kvitte oss med de. Svigers og svogers har de også- flere i vår vennegjeng. Antar at vi har kjeler m tilbehør for omtrent 60.000? OM det er verdt det? Det er jo veldig næringsrik mat du kan lage om du gjør det som du har lært på kurs, da? De holder jo gratis matlagningskurs flere ganger i året?
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg har de kjelene jeg:) er kjempe fornøyd! er jo så masse god mat man kan lage med de, uten å bruke smør og sånn:) masse sunne alternativer som er enkle å lage:) men prisen er selfølgelig et minus med de! er mye penger for få kjeler! men kommer aldri til å kvitte meg meg de jeg har. de er gull verdt:) oljapanna i den serien er helt super:)
Junigull 08 + julispire Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 ja, som sagt knall gode kjeler!! men vet saladmaster har blitt meldt inn til forbrukerrådet grunnet stålet i kjelene.. og det stålet som er i kjelene ikke er riktig stål til den prisen.. litt usikker på hvordan jeg skal forklare det.. men igjen, spure kjeler!! bare svindyre!
junijente fikk julijente Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Vi var på en sånn middag med disse kjelene, og fikk veldig lyst på. Vi la det imidlertid på is pga prisen. Prøvde finne ut om vi kunne få noe støtte til å kjøpe slike, siden sambo er diabetiker, men det gikk ikke :-( Har ikke tenkt på det på lenge nå, men jeg tror faktisk det er noe fornuftig med dem. Vanligvis er jeg VELDIG skeptisk til sånt, men har nok bitt litt på kroken nå.
Junigull 08 + julispire Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 http://programmer-dyn.tv2.dk/basta/article.php/id-5198022.html?ss sjekk gjerne ut linken, dette er hvorfor vi ikke bestilte de.. (for vi var virkelig på tanken!) men har den råkost skjæreren fra de, knall fin!!
Grateful mom Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Mine foreldre har disse kjelene, og de er bare helt fantastiske! Du får et helt nytt matlagingsliv med dem når du lærer å bruke dem riktig! Gud som jeg misunner dem som har råd til dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå