madde på pergo Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har EL i neste uke, men jeg har mistet totalt sexlysten!!! Føler at jeg ikke blir gravid allikevel (selv om sex skal være noe koselig, er det ikke det lengre!) Mistet motet fullstendig! Sitter her å griner nå til og med... Uff, beklager negativt innlegg! Men, trenger bare noen å dele det med...
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg forstår godt hva du mener..... jeg har aldri lyst på sex lengre, d er hvertfall sjeldent....er bare stress og ha sex når du ikke har lyst.... og når jeg ikke har lyst så har jeg ikke sex heller..... gidder ikke bare ha bare for å ha.... denne mnd har jeg hatt sex 2 gabger eller noe, hehe.... 1 gang rundt el.... men d kan jo klaffe for d....
Nagilimia Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Dette hørtes ikke noe særlig ut men husk at sexlysten ikke er på topp hele året.. og det værste er vel å sex fordi man føler at man må. Synes du skal prate med sambo om dette å avtale totalt avholdenhet en liten periode. Når noe blir forbudt er det rart hvor lyst man har... Jeg og sambo gjorde dette. Var meningen denne perioden skulle være 2 mnd, men vi klarte bare en Perioden trenger jo ikke å være så lang som dette da... men skjønner jo at man kansje ikke vil hoppe over en el..., men å nyte sexen er alfa omega for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå