Gå til innhold

Må visst over på langt regime neste gang :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke ha neste forsøk på Nordica før i juni men har begynt å forberede meg litt for å vite hva jeg går til. Får lite egg og tidlig blødning etterpå så jeg sendte mail til dr. Lindenberg for å høre hvordan opplegget blir på neste forsøk. Han skrev at jeg nok bør gå over på lang protokoll og at jeg skal få støtte at hcg-sprøyter etter innsetting. Huff kan ikke akkurat si jeg gleder meg til den sprayen etter å ha lest her inne. Nå må jeg lese litt mer om lang protokoll så jeg finner ut når jeg skal starte med den. Siden jeg ønsker uttak i juni en gang så blir det vel spray fra mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenta!

Ser ut som vi er i samme båt.. jeg har ikke fått noen plan enda,,

jeg er ikke noe stor klekker jeg heller.. en uke siden jeg teste negativt ,,og e rlei meg enda.

har gått sykmeldt,, skal på jobb idag. .gruer meg,,ei som har blitt gravid mens jeg har gått på forsøk... og jeg blir så misunnelig.

Føler meg sååååååå slem som ikke klarer og glede meg masse over at andre lykkes enklet... huff,, like ikke meg selv når jeg har det slik.

Jeg skal og vente noen mnd,,starter ve l i april..

KLEM GOLLIAT

Skrevet

Jeg hadde lang regime første forsøk. Det eneste jeg hadde av bivirkninger var litt vondt i hodet. (men jeg fikk alt for mange egg, for jeg har PCOS, så det ble avbrutt). Denne gangen har jeg hatt kort regime. Fordelen med kort er at hele prosessen blir jo et par uker kortere, også blir det litt mindre fokus, siden du bare setter sprøyte og slipper nesesprayen 3 ganger daglig i tillegg til sprøyte.

Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg, det er en tøff tid etter misslykkete forsøk. Jeg synes også det kan være vanskelig å takle gravide eller nybakte mødre til tider så det er du ikke alene om. Håper virkelig du lykkes på neste forsøk og at jeg følger etter like etterpå.

Klem fra

Skrevet

Hei!

Jeg holder på med lang regime, har sprayet i tre uker og startet med sprøyter i går. Merker nesen ingen bivirkninger i det hele tatt, litt lett hodepine innimellom og litt trøtt. Men absolutt ikke ille i det hele tatt for min del.

Så synes ikke du skal starte å grue deg for tidlig, for kanskje går det mye bedre enn du tror:) Selv gruet jeg meg også masse, hadde hørt om alle bivirkningene, som f.eks kraftige humørsvingninger. Men merker som sagt ikke mye i det hele tatt:D

Lykke til!:)

Skrevet

Hei lille venn.

Du trenger ikke grue deg til sprayen. Jeg gruet meg skikkelig den første gangen. Tror at jeg ble veldig påvirket her inne. De andre forsøkene har det gått veldig greit. Prøvd å fokusere på noe annet og det har gått veldig bra. Sist hadde jeg ikke hodepine engang. Gikk til akupunktur for hodepinen, så det hjalp.

Selv om det er vanskelig, tenk at perioden du skal spraye, er veldig kort. Hvis det er det som skal til for at du blir gravid, så gjør du det med et smil:o) Krysser fingre og tær for deg:o)

Klem

Skrevet

Dere er nå så søte også da :o) Det er jo egentlig litt spennende med noe nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...