Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Vet ikke om du har fått med deg at jeg har flyttet fra Ål? Ble visst aldri noe treff:( Alt bra i Gol? Mye snø? Kaldt? Savner ikke Ål, hehe Flyttet til Kløfta nå
Nit@™ Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Fikk med deg at du flyttet ja:o) Huff, forlate Hallingdal da gitt ;o) *he he* Nå har vi hatt masse mindvær, så snøen har fått litt og bryne seg på. Søndagen var det 8 varmegrader :-o Masse is, og litt snø. Er 1 minus her i dag. Men sikkert deilig å komme unna snøen om man ikke liker snø. Jeg kunne godt tenke meg å bli kvitt snøen nå. Få startet på opprydding i hagen. Huff så masse rart som kommer frem... ) Ble kort opphold her da... Synd vi ikke rakk og møtes..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, ja.. Skikkelit trist altså Oioi, sist jegvar der var det griiisekaldt og masse snø! Savner ikke all den snøen for å være ærlig. For ikke å snakke om alle disse bakkene:p hehe:) Startet opprydding i hagen ja! Har ikke hage jeg.. Hehe:) Ble et kort opphold, på det som egentlig skulle være 2år. Menmen.. Slik er det bare Trives iallefall i Kløfta
Nit@™ Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Du "valgte" jo det mest elendige steder om du ikke liker bakker ;o) Det er jo ikke annet på Ål da ;o) Deilig med hage, vi har stooor hage. Deilig for ungene. Om sommeren springer de ut og inn som de vil. Ikke noe fare for biler heller her! Blir gøy med minsten til sommeren, han elsker å være ute! Godt du trives på nytt sted! Skjer sikkert litt mer også der!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, ja.. Gjorde egentlig det:p Men det var ikke jeg! Samboeren var det!!! heh:) Hadde sinnsykt stor hage i Åfjord. Deilig! Og betryggende ifh til biler. Leier bare leil nå, stor overgang. Især når våren/sommeren setter inn og jeg må følge med Daniel på en helt annen måte.. Daniel elsker å være ute selv. Lekeplassen er rett bak hjørnet da, så det er jo fint! Hehe, ja det gjør det Må vekke gutta mine nå jeg Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå