Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg gikk nesten igjennom en fødsel i går. Har hatt forstoppelse i flere dager, og i går fant jeg ut at jeg gir meg ikke. Den skal ut!!!!! Jeg tror jeg satt over en time på do før jeg fikk kabelen ut... pusta og peste og vridde meg i smerte, men til slutt kom den ca 1 kg. Slapp heldigvis å sy,men ikke langt unna. Misttet litt blod,men overlevde, det er det viktigste.... mammafortredjegang
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Tror jeg hadde tatt et par avføringspiller i stedet, jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Lactulose... Har også holdt på sånn mye av graviditeten, og fått opptil flere flotte hemoroider. Ga etterhvert opp, og begynte med Lactulose daglig. Er nok en bedre ide enn ekstremsport over doskåla:-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Uff ja :-( jeg hadde også en sånn "opplevelse". Jeg hadde en murstein i rompa som ikke ville ut. Heldigvis har jeg klart å unngå en ny en. Litt sår, for å si det sånn etterpå....
Frk Påske Overtid Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Ha ha, bra fødselshistorie... Gratulerer med "den lille/store"...
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 hahahahaha )...jeg får gratulere deg med ikke ny,men utkomlingen da ) thihi!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 litt trist at resultatet skulle vise seg å være en skikkelig drittunge allerede så tidlig etter fødsel......!!!!!!! :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Haha, ler så tårene triller jeg nå. Er noe dritt med de fødslene........ Jaja, sjit la gå, ut skal de!!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Hahahaha! Gratulerer med den brune! Håper dere koser dere i denne barselstida..
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Hahaha, dette har jeg også vært igjennom noen ganger!! Forestilte meg at dette er vel som en fødsel...For herregud så vanskelig det var å få den kabelen ut og som jeg pustet og peset! Jeg revnet blødde littegrann..Gjorde ikke akkurat de neste dobesøkene noe gode heller..Men heldigvis ga den harde avførings-perioden seg og nå er det bare fin-fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå