Gå til innhold

Krekkslagen, men fin..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en særdeles ubehagelig opplevelse seint i går...

 

Som vanlig slet jeg ettermiddagen og kvelden med "halsbrann". Synes halsbrann er et dårlig ord, for det brenner i hele brystet og i magen, og det kjennes ut som om magesekken er overfyllt av galle.

 

Anyhow; Det endte med at jeg kastet opp med kraftige brekninger. Dette har jeg gjort 100 ganger før, men brekningene var veldig sterke..

Så..da jeg sto ved vasken og skyllet munnen kjente jeg at jeg var mere "kvalm" og på neste brekning kom det bare blod og slim opp!!

 

Friskt blod, og det så mye ut (men det gjør det jo gjerne når det er blandet med annen væske) - og for et sjokk!

 

Da var det godt å ha en søster som er jordmor - en jeg kunne ringe uten å legge demper på hysteriaen som rådet (var alene hjemme). Hun beholdt roen fullstendig og forklarte at det mest sannsynlig var et blodkar som hadde røket første gangen jeg vrengte meg, og at man blir veldig kvalm av blod, så det vil komme opp igjen. Eventuelt kunne det være at den streke syren hadde etset hull ett eller annet sted i systemet. Men begge deler var mer ubehagelig enn farlig - så lenge det ikke var et vedvarende problem.

 

Alt virker helt fint nå, og formen i dag er god.

 

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Tror nok jeg hadde blitt rimelig hysterisk selv også ja!!!! Godt at du har noen som du kan ringe og få svar på slike ting da gitt. Skulle gjerne hatt det jeg også kjenner jeg... hmmm....

Skrevet

...men jeg mangler en rørlegger i bekjentskapskretsen ;-)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...