haater husarbeid Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg starter en husarbeidstråd fordi jeg hater husarbeid, men nå er det så jævlig her at jeg MÅ har ikke så store ambisjoner, fordi jeg er hjemme med to sjuke unger her. Men tenkte å rekke litt. Hittil har jeg: -satt på vaskemaskin -ryddet inn og ut av oppvaskmaskin -såvidt begynt å rydde -vasker av benker og bord nå Jeg har tenkt: -å støvsuge -evt moppe over golvene -få ryddet skikkelig her -sortere leikene til lillemann -ut med søpla Hva skal dere gjøre i dag? Greit å oppmuntre hverandre litt
Mamma Mirabell Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 kan si hva jeg gjorde i går da, derfor kan jeg sitte er med god samvittighet i dag -skiftet på sengen vår -skiftet å sengen til minstmann -ryddet rommet til eldstemann -støvsuget hele huset -satt på vaskemaskin -la sammen klær -ryddet inn og ut av oppvaskmaskinen -vasket gangen -var ute med søpla Idag har jeg -vært ute med søpla -tømt bleiebøtta .satt på vaskemaskin -lagt sammen klær :)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Oppvask og vaskemaskinen er ferdig, så må sette inn i skapene. Ellers tok jeg alt da jeg sto opp klokka 05 idag..
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Syk gutt i heimen, så skal være med han i dag. MEN har fått satt på et kokvask med spyhåndklær og hengt opp sorte klær. Har støvsugd og vasket over bord og benkeplater. I MORGEN derimot, torsdag, er det helgevask her. Om lillevenn er i bedre form og kan leke litt alene.
Sjefsmegga Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 1: Rydde og vaske kjøkken 2: vaske badet 3: vaske klær 4: Støvsuge stua og gangen 5: Vaske i yttergangen, vært regn og da dras det inn litt møkk..
Mammat4 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Idag har jeg: satt på en klesvask, satt på oppvaskmaskin, vært ute med søppel. Skal etterhvert henge opp klærne + rydde ut av oppvaskmaskinen. Så blir det støvsuging i dag.
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Har hengt opp klær (glemte den i går kveld) Støvsugd hele første etasje Rydda på badet (vaska vasken og do i går) Skal: Vaske gulvene Rydde stua ordentlig Rydde yttergangen Lage mat til 6 voksne og 1 barn (middagsgjester i dag) Må bare drikke litt kaffe og dibbe litt til...:-)
wirre;o) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Så flink du er! Regner med du er ferdig nå og at du har den beste samvittigheten i verden. Jeg synes du skal kjøpe deg friske avskårne blomster, nå som huset er rent og du har gjort en kjempe jobb. Det fortjener du. Og jeg også fortjener det: for jeg har også vært flink jente... Båret ut søppelet. Vasket to maskiner med klær. Ryddet rene klær på plass i hyller og skap. Vasket bordene og kjøkkenet. Vasket buret til den syke hunden vår. Mangler bare å støvsuge og tørke over gulvene, men det vil jeg gjøre i morgen. For da er det liksom rent til helgen:o)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 jeg har stått opp med begge gutta, levert mini i bhg, støvsugd, vasket opp, heng opp tøy, vært i butikken, trent i 1,5time, og klokka er bare 13
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har -vaska 2 maskiner med tøy, hengt opp 1 maskin, den andre i tørker'n -rydda ut av oppvaskmaskinen -vaska badet -støvsugd mini er våken, har vært det siden 06, så begrenser seg med det humøret hans..
To trollunger + en spire Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har levert i barnehagen, vasket klær, ryddet på loft og i kjeller - fylt 6 søppelsekker med klær o.l. som skal kastes. Rimelig sliten i ryggen nå, men deilig å få gjort.
haater husarbeid Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. februar 2008 Så flinke dere har vært alle sammen!! Nå er jeg ferdig her jeg også og har faktisk rukket å støvsuge hele huset og vaske over golvene mens lille lå og sov. Er veldig fornøyd med dagen
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Så flinke alle er! Ser av de målene jeg har satt meg, har jeg bare rydda yttergangen og kutta opp alt til middagen...også rydda bittelitt i stua. Men starter på ny frisk nå! Snart! ;-)
Piri Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har stått opp (en bragd bare det) levert i barnehagen putta i oppvaskmaskina (gadd ikke se på den haugen lengre) Også har jeg faktisk fixa vaskemaskinen helt selv (stolt) eh......det er vel ikke meningen at man skal skrive hva man BURDE gjort i denne tråden???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå