Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har aldri hatt det så må bare spørre, for er redd jeg kanskje kan ha fått det nå. Symptomene mine: Tisser veldig veldig ofte..... Har hatt litt småvondt nederst nede i magen siden i går... Føler meg tufs rett og slett, men har ingen feber. Håper noen kan svare meg på dette...
Silje`mor Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Kan høres ut som starten på en ui, dra til legen med en urinprøve. Viktig å få tatt det fort så du ikke blir helt slått ut av det:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar, jeg får ringe legen og høre hva de har og si, og om de kan ta meg inn...
Kaffekopp Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg har vært mye plaga med disse symptoma, men har klart å stoppe det før det utvikler seg til urinveisinfeksjon, for det er VELDIG vondt. Jeg tar opptil 6 tranebærkapsler på en gang (kun en gang) og drikker masse vann. Dette tar knekken på det. Så tar jeg en kapsel om dagen som forebyggende. Dette hjelper for meg.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Var på legesenteret i dag, og leverte urinprøve, den så fin ut, men det var litt eggehvitte i den, så de ville ha den til i morgen, og se da om det har forandert seg. Er fortsatt i dårlig form, og er fryktelig øm i magen, men hu på legesenteret sa at det kunne være fordi fosteret vokste eller pga BL jeg var så øm i magen, og det var vist mye influensa som var ute og gikk om dagen. Men jeg får ringe de i morgen og høre hvordan prøva var. Tusen takk for tipset om tranebærkapsler, skal ut og handle det i morgen...
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Da må du passe på at du kjøper tranebærkapsler uten bucco-ekstrakt, for det skal ikke gravide ta!! Ellers er tranebærjuice også bra (har dette i større kolonialforretn som ICA, Meny osv). Noen som skrev her at man har VELDIG vondt ved UVI- saken er den at man ofte ikke kjenner disse smertene like godt når man er gravid (men man er i tillegg mer utsatt for å få det). Har hatt uvi selv et utall ganger, men kjente ikke symptomene så sterkt nå når jeg fikk det i sv.skapet. men prøven slo klart ut. Drikk masse, håper du slipper penicillinkur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå