Gå til innhold

Sambo fridde til meg igår!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lykkelig nå! I går var det bursdagen min og vi var på kino og spiste middag på fin restuarant.

 

På slutten av kvelden gikk han ned på kne foran meg og fridde, å det var så romantisk. Så tok han fram en vakker( og stor) diamantring!! Den var helt nydelig! Vi skal gifte oss våren 2010!

 

Nå er jeg bare helt i himmelen!

 

Ha en strålende dag videre alle sammen :=) :=) :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes romantisk ut:) Gratulere så mye!!!:)

Skrevet

Gratulere så mye!!! Tenker du svever en meter over bakken i dag ja... :0)

Skrevet

åååå så kos. Grattis så mye :D

Jeg vil og :(

Skrevet

Gratulerer så mye! En stor dag i går for deg da ja!!!

Skrevet

Takk så mye!!! Jeg svever ennå!! Har fortalt det til familie og venner i dag!!

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Det er kjempekjekt å gifte seg:) Gled deg til en flott dag:)

Skrevet

Pokkers hormoner - nå strigråter jeg fordi det var så romantisk gjort av samboeren din..... :) Gratulerer så mye!

Skrevet

Åååå.. jeg føler meg som verdens heldigste :=) Unner alle den opplevelsen, nå hadde vi også vært i samme 6,5 år og håpet dette kom snart :=)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :D superromantisk da!! Lykke til med bryllupsplanlegging;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...