Gå til innhold

Når la/legger dere baby på 3-4 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vår lille skatt er en fredlig og hærlig liten krabat. Den siste uka har han begynt å kave seg opp på kveldene, og gråter en del/krever oss i flere timer. Vi har pleid å legge han rett i forkant av at vi skal legge oss, rundt 22-23. Han er selvsagt pri. 1 for tiden, men jeg begynner å kjenne behov for å få roet han/lagt han tidligere - slik at vi kan få litt tid alene. Hvordan gjorde/gjør dere dette med så liten baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm la henne samtidig som oss frem til hun var en 2 mnd. tror jeg....gradvis ble hun trøttere og grinete om kvelden og da begynte jeg å legge henne tidligere....legger henne mellom 8-10 på kvelden.....

Synes hun er for ung til å ha faste rutiner

Skrevet

Takk!

Skrevet

Gutten min er 3 uker i morgen. Han er utrolig våken og opplagt om kvelden. Holder det som regel gående til kl. 02 før han sovner. Men da sover han også sammenhengende til kl. 09:) Vi prøver såklart å få han til å sovne tidligere, men tror han er litt liten for det enda faktisk. Men vi har det stille og rolig om kvelden, prøver å sitte rolig med han å synge litt, gir han pupp når han ber om det selv osv. Tenker det blir bedre etterhvert jeg.

Kom ingen gode tips fra meg, men vet at dette blir bedre når de får noen uker til på seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...