Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Er det andre enn meg som lurer på hvor gamle de fjåsene er som skriver innlegg og lurer på om de kan være gravide?, hvordan i hule helsike skal vi kunne hjelpe dem med det, er det så jævla vanskelig å kjøpe en test og pisse på den pinnen!. Er det uvitenhet, hobbyproblemer, alder, hårfarge(blond) eller andre årsaker, jeg bare spør?
puffyandmarcus Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 heyheyhey, ikke mobb oss blonde:P jeg er helt med deg på denne:D når andre svarer med å si at de kan kjøpe en test eller gå til helsestasjon så vil de ikke det heller for det er vist " skummelt ".. right.. man kan ikke hjelpe dem som ikke vil ha hjelp.. men ellers så vet jeg ikke hva som er vitsen med å spør oss her inne, vi kan jo ikke vite hvem som er gravide eller ikke!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Det morsomste med disse innleggene er jo de som da sier at joda, jeg tror du er gravid for jeg kjenner ei som kjenner ei som var gravid selv om testen var negativ. Og så er gratulasjonene i gang...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Er jeg gravid? jeg sover dårlig, og tror jeg er litt kvalm:D og når jeg kjenner etter har jeg vondt i bekkenet;D kanskje jeg også har fått større pupper:S
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Lurer på hvor alle "alle er velkomne her" og "ikke vær så slemme mot den stakkars jenta"-folka er? De pleier jo å komme springende med høye kneløft hver gang vi er så syndige å påpeke at det er teit å spørre om man er gravid på et internettforum...! Er ikke mange dagene siden jeg fikk passet påskrevet IGJEN for at jeg foreslo en tur på apoteket fremfor å stille det store spørsmålet i hvert eneste forum her inne. Ser vi ut som en strips man kan tisse på? Jeg bare spør. I så fall, må jeg si jeg er en smule fornærmet. Sånn, da får vi vente på alle damene som syns vi er helt på jordet. *venter i påtatt spenning*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 du ser meg ut som en strips du:) kanskje om jeg pisser på deg. at du lyser opp og blinker GRAVID:D
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 det er vel for å holde håpet oppe, det er jo bare en dråpe i havet over alle usakelige medlinger som kommer inn her....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 *blink blink* Jeg er den ultrakule high-tech versjonen som også sier resultet høyt med en litt sånn elektronisk stemme: *D-u e-r p-å t-j-u-k-k-e-n G-r-a-t-t-i-s l-i-z-z-m*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Skal bruke deg neste gang, greit når man usikker vettu:S Ikke alltid like enkel og tyde alle de påfunnede symptomene vettu.. koz og klemzzzz og zånn
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Skulle gjerne lagt til en liten trudelutt eller noe...Hurra for deg som fikk deg litt sex, ja deg vil vi gratulere. Alle i orgien gleder seg, se spermen den kan marsjere! Bedre enn å masturbere! Eller kanskje vi må finne frem noe hyggelig fra Beatles-kolleksjonen? *undrer*
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Tror faktisk cher hadde funka utrolig bra inn i denna sammenhengen her Du har jo Cher med bang bang:D, half breed og ikke glem when the money`s gone:D som alle passer perfekt inn her:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Monthy Pytons "Always look on the bright side of life" hadde hjulpet meg storveis når jeg fikk beskjeden om at jeg var gravid....! Hadde mer dommedagsmarsjen i huet akkurat da, he he.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Etter 3 år med prøving , fikk jeg opp walking on sunshine sangen. Men den ble fort erstattet med dommedags sangen,, damdamdamdam..damdamdamdam..Tror jeg hadde klikka i vinkel av den sangen*momler et eller annet om at det ikke er no positivt med å være gravid*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Hmm.....I'm walking on sunshine....wohooo....tror det blir mer "Jeg sitter på soffa'n - jeh jeh - jeg sitter på soffa'n - jeh jeh - og det er no dritt" Men siden det er en slik koselig melodi ble jeg jaggu i bedre humør likevel! Takk darling! *nynner mens bikkja ser på meg som om jeg har fått et ekstra hode*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 21. februar 2008 #15 Skrevet 21. februar 2008 Hey - her har vi blottlagt vår sjel og delt vakker musikk - også kalles det usaklig? *oppriktig såret og vonbroten* Nei, her må det sterk lut til...*finner frem Marabou'en og et glass med blåbær-daquiri*
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 21. februar 2008 #16 Skrevet 21. februar 2008 Dere har ikke sett den utube greia hvor dama pissa på ipoden til typen da,kanskje det er det de har gjordt....? =0) Streken kommer fra kortsluttninga i iPoden.... Hadde knocked up scenen i huet jeg,der hovedrolle og søster springer fanatisk rundt på apoteket og røsker med seg hver jævla test de kan finne....=0) Og med det satt og tenkte "Hvorfor i helvete er ikke jeg millionær og eier apoteket???" Så vekte jeg gubben med en "du,duuu ,duuuuu uuu,våkne da..." Veldig fyllesyk gubbe som hadde feiret brusdagen sin dagen før går: " Hæ,Hva er det nå da?vondt,vil sove" Dette var en av de utrolig sjeldne gangene han ble fyllesyk... ; Så stapper jeg testen i trynet på han og sier "det er en strek ikke sant?ikke kryss..." -med full viten egentlig at det var et kryss... "strek,ikke kryss...strek... *smil* " "Nei, et kryss...." "å....Vel gratulere med dagen da,du skal bli pappa ser det ut som..." hehe sant som de sier....Kvinnfolk med timing om den nyheten er mildt sagt DÅRLIG...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå