Gå til innhold

Ville ikke hjem igjen....


Tirilill

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle hente Oskar i barnehagen i går ville han ikke være med meg hjem igjen!!!

Han skrek og bar seg noe helt forferdelig!

Første gangen han har protestert på å dra derfra. Hadde det nok fryktelig moro...også kom mammaen å ødela alt sammen...snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn har vi også hatt det - tar det som et godt tegn da, på at guttene våre har det bra i barnehagen.

 

Jeg har også opplevd et fryktelig spetakkel i garderoben om morgenen. B.H tanta kom og skulle liksom hjelpe oss fordi hun trodde Oliver ikke ville i B.H. Det som skjedde var at han var super sinna fordi jeg ikke kledde av han fort nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da:( gruer meg til gutten min begynner i barnehage..mest forathan skal gråte når jeg drar frahan..*Stikker i mammahjertet*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de, men det går over utrolig fort...og se nå...min vil ikke hjem!!! Samme skjedde i går igjen. Nei da...være med mamma er kjedelig! Han løp inn i lekerommet og nektet å være med. Barenhagetantene bare ler av meg!! hehe

 

Tror faktisk det var verre for meg enn det var for oskar i begynnelsen. Sånn er vel vi mammaer...tror vi er så fordømt uunværlige...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...