babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har 3 jenter..må innrømme at eg ønsker gutt nå.vært gøy m en gut også.blå tøffe klær. Blir d jente,blir d faren sin 5 jente,hehe.blir jo glad i barne om d er jente også,men trur eg blir litt små skuffa.bare det er friskt! Har vært inne på spåsia,og dr så dæm gutt.og e mere kvalm denne gang ejn m jentan.
Tita&Tage Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hehe, det er litt spennende kan jeg tenke meg Syns det er spennende selv jeg. Har ei jente fra før, og er gravid igjen nå. Er veldig mye mer kvalm nå enn i forrige svangerskap, og det blir jo så man tenker litt på kjønn i forhold til det. Vet at min kjære har lyst på en gutt, selv om han også blir ekstatisk om det er jente.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Spennende med kjønn da! VIl du vite det på ultralyden? Eg har 2 jenter fra før og tar gjerne i mot 1 jente til:) men tror også det blir gutt denne gangen....og har også vært mye mer intenst kvalm enn m jentene mine, vært skikkelig dårlig til tider...og tullet med at dette blir en gutt som ikke liker kvinner tydeligvis he he
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Hehe,ja d er spenende, blir d jente ijen,trur jeg faren ik kan få gutter:p elr jeg er ik mottakeli for gutt.e vel noen som får bare jenta/guta. Gumora mi har 4 gutter.
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Ja,håpe eg får vite d på ul,at de ser d tydeli. Blir d gutt,må eg jo ha alt nytt av klær.har en drøss m jenteklær da.
Tita&Tage Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 De sier at sjansen for å få samme kjønn øker for hvert barn man har av det kjønnet Min farmor og farfar fikk forresten 9 gutter. Tror nok noen har mer anlegg for å få gutter og noen mer anlegg for å få jenter. Men så kommer det noen utenom regelen av og til
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 Har hørt at..ja kordan ska eg forklare..ja..noen er bare motakeli for et kjønn,blir d det andre kjønn,mister man d.veldi tidli altså,rundt når du ska ha mens. Tro om dette stemmer.
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 9 gutter..halleluja,9 unga?? Eg venta min siste,hehe.
Tita&Tage Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Det skal sies at de hadde VELDIG lyst på en jente
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har 2 gutter fra før, og ønsker selvfølgelig nå ei jente, men før jeg fikk barn har jeg hele tiden trodd at jeg får 3 gutter. Mannen sin familie har bare gutter, eller faren hans har faktisk fått ei jente med ei dame, så da vet jeg at det går an der, men det har ikke vært no jentebabyer der i det siste og svigermor er jo så spent hver gang sønenne hennes skal ha barn. Jeg har også hørt at man kan være bare mottakelig for 1 skjønn. Vet om ei som aborterte ofte, mens hun hadde jente fra før, så da trodde hun at hun aborterte gutter, det lå i familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå