Gothminister Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Etter det jeg skjønner fra nettsiden til nav,så er det det,men da jeg ringte dit,så sa hu nei.. Noen som vet?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg fikk dagpenger med grunnlag i foreldrepenger, så ja det er det:)
Gothminister Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Jøss.. Hvorfor sa hu det til meg da... Kune sikkert ikke reglene hun da..
Holly❄️ Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg gikk arbeidsledig i et halvt år, og fikk ikke dagpenger nei. Statlige utbetalinger regnes ikke lenger som lønn. Men for 3 år siden fikk jeg betalt selv om jeg kun hadde hatt foreldrepenger, men er nye regler for dette nå...
2jenterå1gutt Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Nei det er ikke det. det regnes ikke som lønn.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Det spørs vel på om man har arbeidet seg opp rettigheter i forhold til dagpenger i utgangspunktet da. Det hadde jeg. jeg gikk fra vikariat som tok slutt til permisjon til dagpenger. Dagpengene fikk jeg vedtak på i 2007 og skal få gjenopptak av de nå. Men man må ha opparbeidet seg rett til de i utgangspunktet!
pebbels Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Foreldrepengene blir tatt med når de skal beregne hvor mye dagpenger du skal ha, men for å få dagpenger må man ha hatt lønnsinntekt på litt over 100 000,- de siste året eller noe over 200 000,- på de siste tre. Det må være reel lønnsinntekt, ikke sykepenger eller foreldrepenger. Men hvis du har hatt høy nok lønnsinntekt, ser de på hvor mye du eventuelt har hatt i sykepenger og foreldrepenger for å beregne hvor mye du skal få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå