Gå til innhold

Trenger litt hjelp her...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 6 måneder som våkner så tidlig på morgenen. Noen som har noen gode råd om hvordan få han til å sove lenger...?

Han er veldig trøtt/sliten på kvelden, så ved 18 tiden er han klar for senga. Vi lar han sove så lenge han vil på ettermiddagen, i håp om at han klarer å holde ut lenger på kvelden. Men våkner han kl. 17 er han likevel trøtt kl.18... Han sover nesten hele natta igjennom, våkner kun en gang ved 5-6 tiden får å få flaske, Hvis han våkner kl.5 sovner han lett igjen, men hvis han våkner kl.6 sovner han sjelden igjen. Syns det er litt tidlig å stå opp da...!

Noen som har noen gode råd eller tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ingen ekspert på dette, men... Kan dere prøve å holde han lenger våken om ettermiddagen? Eller vekke han etter en liten stund slik at han ikke sover så lenge på denne tiden? Vet ikke om det vil hjelpe, noen er rett og slett klar til å stå opp i 6-tiden...

Skrevet

Det ville jeg også ha prøvd. Kanskje la gutten ligge i sengen til kl 7, ikke ta han opp men la han aktivisere seg selv så kanskje det snur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...