Gå til innhold

Hvor ofte er dere oppe og tisser på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at babyen er stor nå og at jeg må oftere og oftere opp på natten for å tisse. Kommer ikke bare små skvetter, men "normale" mengder. Inatt var jeg oppe 3 ganger ifra jeg sovnet rundt 23.00 til jeg stod opp 07.30. Tidligere har jeg kun vært oppe 1 gang pr natt for å tisse. Så nå presser babyen godt på blæra mi ja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk aldri oppe på natten og tisser. Så jeg er vel egentlig ganske heldig:-) Har tre uker igjen til termin. Men jeg tror egentlig det er mer normalt slik som du har det!

Skrevet

Jeg er oppe en fem-seks ganger, minst.

Skrevet

jeg har ca 7 uker igjen og er oppe 2-3 ganger i løpet av natta.. ille.. vært slik siden lillefrø snudde seg og begynte sin "vandring" nedover:)

Skrevet

Aldrig vært oppe om natta her heller:) Er i uke 32... men må virkelig tisse når jeg står opp sånn halv 7 om morgenen da.

Skrevet

jeg har sluttet og holde tellingen!! men vil tro en ca 3 ganger +/- i lopet av en normal natt. Men har heldigvis under en uke igjen til keisersnitte så holder nok ut disse siste dagene også:-)

Skrevet

Venter tvillinger,og noen netter er jeg oppe opptill 12 ganger.Slitsomt.Er i uke 38+2

Skrevet

Veldig varierende hos meg. har tre uker igjen til termin nå.

Av og til kan jeg sove hele natt, mens jeg enkelte netter går å tisser i ett sett.

Skrevet

Dere er heldige, jeg har 1 uke igjen og er oppe alt mellom 6 - 8 ganger om natten. Og da legger jeg meg ca 22.30 og ligger til ca 06.30. Så det er ikke mange timene med sammenhegende søvn jeg får nei. Har hatt det sånn de siste 3 ukene....

Skrevet

4 dager til termin og det varierer mellom 1-3 ganger.. Har sikkert endel meg hvor babyen trykker, og hvor godt en sover... :) När en väkner er det jo like greit ä ta en tur pä do..

Skrevet

jeg er oppe en gang hver natt rundt tre!!men går jo på do nesten hele dagen å kvelden før jg sovner!!!tungvindt så skal bli godt når tulla kommer..

Skrevet

2- 3 ganger. Er så lei, har trapper ned til do.

Men regner med at jeg må opp noen mnd etter at babyen er ute også, men da av andre årsaker :-)

Skrevet

1 gang i time sånn ca.... er 9 dager over termin...

Skrevet

Oppe ca 3 ganger og tisser like mye nesten hver gang. 3 uker igjen til termin.

Skrevet

1-3 ganger pr.natt... Kommer litt ann på hvor sent jeg legger meg...og hvor mye jeg har drukket på kvelden...

Skrevet

Det varierer ganske mye egentlig, men minimum 3 ganger om natten. Har avogtil følelsen av at jeg ikke gjør annet på natten enn å snu meg og vagge til doen... Det har økt på nå i det siste, og fikk vite hvorfor i dag hos jordmor. Han ligger godt nedi med hodet sitt, så det er ikke rart det presser på blæra!! Ikke helt festet ennå men...

Skrevet

Mellom 3 og 6 ganger. Slitsomt.er i uke 37

Skrevet

En gang i timen er jeg oppe..Uansett når jeg legger meg...Kan være heldig å sove til to timer max...Men det er max, og da er det så stor press på blæra at jeg nesten tisser på meg når jeg går de 5 skritene til do...Selvom det kommer en skvett eller to på veien...=o(

Gleder meg til jeg er ferdig med dette...

Skrevet

Jeg tenker ååå så digg det hadde vært med et kateter,å fått seg en hel natt søvn..hehe.Er oppe allt fra 3-6 ganger om natten! Er ikke noe bedre om dagen heller.Lillegutt trykker veldig på blæra om dagen.Er i uke 32.

Skrevet

Her har jeg nok vært usedvanlig heldig. Er 39+6 i dag og har enda ikke vært på do en eneste gang på natten. Men merket i natt at jeg sov veldig dårlig og kunne liksågodt gått på do, men gadd ikke. Så sovnet jeg igjen. Kjenner veldig mye nedpress nå og kjenner at jeg muligens må kaste inn håndkleet snart og labbe meg ut på toalette en natt jeg også etterhvert om ikke knerten snart har tenkt seg ut! :-)

Skrevet

....4 til 6 ganger.....er i uke 38. Husker det var helt himmelsk når barnet var født, og jeg fikk sove 4 timer i strekk om natten! Ammingen gjør en jo så trett også, så det har aldri vært noe problem å sovne etterpå! DET ser jeg frem til! :-)

Skrevet

Mellom 4 og 6 ganger. Blir veldig oppstykket søvn ja : ( Men kanskje like greit å bli vant med det ; ) Sover på dagtid og tar igjen det tapte foreløpig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...