Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går grensa på å være en ung mor? Hva med moden mor? Er bare nysgjerrig jeg... Om man får nr 3 når man er 36 er man da en like moden mor som om man får nr 1 ved 36??? Hehe, sikkert usaklig, men ble inspirert av overskriftene på de andre trådene her.

Forresten, går det et program på tv om det å være ung mor nå? Har ikke fått med meg det. Hvor? Når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes en ung mor er under 20, Selv er jeg 32 og går sikkert under kategorien gammal hehe

Går en serie på FEM på tirsdager som heter Unge Mødre

Du kan også se den på Web tv via TvNorge

Skrevet

ikke at det er noe galt med innlegget ditt amazone men det jeg lurer på er: er alderen så nøye, når man uansett har blitt mamma ?? det er vel derfor vi alle er her inne, fordi vi er mødre, og på vårt vis gjør vi vel alle det beste vi kan og som vi tror er det beste for vårt barn ? selv er jeg 22 år, føler meg ikke gammel på noen som helst måte, men absolutt moden nok til å ta meg av min kjære sønn, og han er verdens mest fornøyde gutt, så tror ikke han synes det er noe galt med meg og min alder heller! ;)

ha en fin dag ;)

Skrevet

Man er ung når man er under gjennomsnittsalder for førstegangsfødene, og moden når man er over, enkelt og greit ;-). Gjennomsnittet for førstegangsfødende er vel ca 28 - 29 år har jeg lest. Så jeg tenker at man er ung mor når man er ca 26 og nedover og moden mor når man er ca 32 og oppover.

Skrevet

Man er ung mor når man er under den alderen flest får barn og moden nå rman er over.

Skrevet

Alder spiller jo ingen rolle i det hele tatt, er helt enig med deg, Turbo!! Noen er klare for barn ved 20, mens andre er ikke klare før de er 35. Men det er jo tydelig at dette med alder er noe som engasjerer selv om det ikke spiller noen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...