Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvordan går det med målet ditt? (vektnedgangen) ) Jeg har tatt av 1,8 kg på 6 dager nå og er fornøyd med en slik kurve altså håper jeg roper på rett nick nå da, hehe
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Jeg går nå på kompleks kost utifra hva som har fungert tidligere,, Men vekten står stille.. =( Men kan hende at kroppen min rett og slett har bestemt seg for at det er der jeg skal ligge.. =) Jeg var jo nesten undervektig før jeg ble gravid.., så ikke ned dit jeg prøver og komme.. bare de 5 kgene som sitter som støpt nå.. hehe.. Men har jo bare prøvd i 2 dager så langt.., får se om en ukes tid om jeg ser resultater på vekten.. Er litt redd for og starte en for tøff kur nå som jeg starter i ny jobb i dag og.. =) nesten 2 kg på en uke er jo kjempebra... =)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Masse lykke til i ny jobb! Så spennende! Ja, ofte er det slik at kroppen "stopper" selv. Ikke stress med det. Kanskje kommer det av seg selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå