Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Alt bra med dere? Jeg får nett den 28-feb (forh.vis) Har savnet dere så utrooooolig mye! Kommer til å sitte oppe en hel natt å skravle med dere igjen, når nettet er i orden! Bare måtte gi lyd fra meg, siden det er en mnd siden sist:/ Klem
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 dytte til elise (kom på msn) p hehe:)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 hallo snuppa! =) Her går det bra vettu, med deg da? savnert deg oxo, hehe.. får ikke kommet på msn nå, driver å styrer litt her med Ella osv =) men kan komme senere!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Joooda, bare bra! Flyttet inn på selveste Kløfta;) Får ta deg en tur Vi må møtes en dag nå! Er jo.. Ja leeeenge siden sist! Siden i sommer. Altfor lenge!! Komme senere ja.. Hehe, for å være på nett må jeg sitte ute. Og sitter ikke ute til 22.00 ikveld, hihi:) Men titter innom innimellom:) Alt bra med deg da? Skjedd noe nytt siden sist? Gi Ella en klem fra meg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå