Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har flyttet til Kløfta, skjedd saker og ting her som jeg ikke vil gå nærmere inn på nå. Er en kort tur på nettet, men den 1.mars får jeg internett i leil. Det blir digg! Savner dib utrooolig mye, det er når man ikke har nett at man virkelig innser hvor avhengig man faktisk er!!! Åssen står det til med gjengen?
Gjest irismor Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Heisan Her er det vel som vanlig. Håper flyttingen har gått greit og at alt er bra med dere. Klem
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Takk for det du Det er vel nå det bare kan gå oppover Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå