skalha1t etter3.pp Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 for når eg venta mi første so hadde eg so mange symptomer å no he ej ingen..ingen i de heile tatt uten positiv test da..hehhe.. 4+2 idag. kjenne de stikker i brøstene da..men de var so mykje meir sist.hmm..kansje de e en gutt dinne gangen da.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg hadde ingen symptomer med min første som er gutt...mitt andre svangerskap hadde jeg masse symptomer fra før ikm, da ventet jeg jente...nå er jeg gravid igjen og har ikke ett eneste symptom, tipper jeg får gutt denne gangen, hehe
2 gutter og 1 jente Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 forrige svangerskap hadde eg ekstrem morgenkvalme i nesten 7 maaneder...naar har jeg ingen ting. Fikk gutt da, og har ikke tro paa man kan si hva man faar utifra symptomene. Jeg tror rett og slett at jeg bare maa slutte og bekymre meg for disse symptomene som ikke finnes og heller nyte at jeg slipper aa henge med hodet neddi do... men det er jo ikke saa lett da...
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 jeg var mye kvalm og sliten da jeg gikk gravid med sønnen vår. Blei t.o.m bilsyk av å kjøre selv! Denne gangen er vel de eneste symptomene en positiv test og blodtrykksfall til tider. Svimler endel. Og kjenner til tider at ligamentbåndene strekker seg. Deilig å ikke være så dårlig form når man har en liten en i hus. Går faktisk sport i å holde det hemmelig lengst mulig. i morn er vi 10 uker
babysjuk82 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 I begynelsa kjente eg ingenting.men nå er jeg vanvetti kvalm,slitn og trøtt. 8 uker i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå