Gjest Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har bihulebetennelse, men jeg kvier meg til å gå til legen. Vil ikke ta noe som kan være skadelig for babyen i magen...
tonemor81 Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Hei, Jeg gikk på antibiotika for urinveisinfeksjon tidlig i svangerskapet. Legen hadde ingen betenkeligheter med å gi meg det da, fordi det var verre å ikke behandle det. Nå vet jeg ikke om de vurderer det på samme måte ved en bihulebetennelse da, men antibiotikaen hadde ingenting å si for babyen i magen min. Alt er helt fint og flott her
Idun<3tosmå<3 Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Du får ikke antibiotika som kan være skadelig, og mot bihulene gikk jeg og på, men det virka ikke. Det som gjorde meg bedre var skylling av bihulene med nesehorn. Prøv det så kanskje du blir frisk av det du og! Men ike gå å være syk fordi du er redd for antibioika. Det finnes en grense for hvor bra det er å være syk og. God bedring!
Silje`mor Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Legen min sa at i 1. og 2. trinn semester er det ikke noe fare ved bruk av antibiotika. I 3.trinnsemester prøvde man alternative ting først.
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Nå har jeg vært hos legen, og fikk Apocillin. Det skulle ikke være farlig for fosteret. Har prøvd neseskylling siden mandag, men jeg blir bare verre. Håper dette hjelper da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå