Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hører jeg ikke til her inne lenger, etter mange uker med blødninger, og hele tiden håpet jeg så sterkt, men så kom hun så altfor tidlig likevel, bare halvveis i svangerskapet.

Til den lille jenta mi!

Ser du stjernene, liten, fra der hvor du er?

Ser du månen som speiles i vannet?

Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær.

Vet du hvor dypt du er savnet?

Fryser du, liten, - eller har du det godt?

Sprer du tannløse smil over verden?

Er du redd, er du ensom, kanskje savner du oss?

Har du kjærliget med deg på ferden?

Kjempet du, liten, før du reiste fra oss?

Fikk du med deg alt du trengte?

Fikk du omsorg og lykke og kjærlighet nok?

Merker du hvordan vi lengter?

Kan du høre meg, liten? Når tankene frem?

Kan du gi meg det svaret jeg trenger?

Er du omsvøpt i glede og varme og fred

i hvile på dunmyke senger?

Hilsen mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer. Dere har min dypeste medfolelse. Det er saa vondt aa hore. Ta godt vare paa hverandre. Sorgen er saa forskjellig, tiden er beste doktor. Snakker man ikke om sorgen fryser den fast, finn noen som vil lytte.

Skrevet

Dette var virkelig trist å lese! Ord blir så fattige i en sånn situasjon, men føler virkelig med deg. Ønsker deg alt godt framover, tillat deg selv å sørge, og som hun over skriver, ta godt vare på hverandre.

Skrevet

Kondolerer.... d må være utrolig tøft. er min verste skrekk altså...

prat om d! ta godt vare på hverandre!

Skrevet

Kondolerer saa mye, klem fra meg.

Skrevet

Der kom tårene mine.. Kjempelei meg på deres vegne. Kondolerer.

Skrevet

Gråter for dere!!

For et nydelig dikt! Hvem har skrevet det?

Skrevet

Jeg vet ikke hvem som har skrevet det. Diktet traff meg midt i hjertet med en gang jeg så det. Satt perfekte ord på hvordan vi har det nå...

Takk for alle tanker!

Skrevet

Dette var utrolig trist lesing :(

Føler virkelig med deg, og tror jeg vet hvor tøft du har det. Mista selv ei jente som ble født 15 uker for tidlig..

Sender deg masse trøsteklemmer.

Nydelig dikt foresten. Blir helt tårevåt her :o(

Skrevet

Kondolerer så mye. Det var et nydelig dikt. Mistet min lille pike midtveis i svangerskapet i 2005, så føler virkelig med deg nå. Du har noen tøffe dager, uker og måneder framfor deg. Bruk den tiden du trenger til å sørge, og ikke minst tillat deg å sørge.

Det føles så urettferdig at verden fortstetter å gå i sitt tempo når alt er bare ett mørkt vakuum, og man har lyst til å hyle så alle hører det at den lille er borte, at man har mistet et barn. Glem bare ikke at det er lys i enden av tunellen, selv om den føles uendelig og mørk. Er glad vi har en grav å gå til. Det hjelper. Har så lyst til bare å strekke meg gjennom maskina og gi deg en stor varm klem. Ta vare på hverandre og ikke minst på deg selv. Håper du snart har en ny liten spire, selv om ingen kan erstatte lillepia som du mistet.

Stooooooor trøsteklem fra meg

Skrevet

så ufattelig trist.. kondolerer.. et nydelig dikt... *en liten tåre*

Skrevet

uff, så forferdelig trist. dette må være utrolig tøft å måtte gjennomgå.kondolerer....

Skrevet

dette var trist lesning.. kondolerer så mye..

Skrevet

Uff... Kondolerer! Vet ikke hva mer det er å si. Ord blir fattige i en slik situasjon. Sender de varmeste tanker og en stor klem til dere!!

Skrevet

Kondolerer så mye. Sender en god, varm klem gjennom maskinen...

Skrevet

Tenker på dere.

Skrevet

Min dypeste medfølelse til deg og familien din. Jeg vet at ord ikke kan hjelpe, men jeg vil bare si at dette er utrolig trist for deg og at det sikkert er mange her på bim som har dyp medfølelse med deg.

Nydelig dikt du hadde funnet.

Håper du og mannen din greier å komme dere gjennom dette.

Lykke til videre.

Skrevet

Så ufattelig trist og urettferdig at dere skulle miste den lille tulla deres.... :-( Fikk kjempevondt i hjertet av å lese innlegget ditt og det nydelige diktet. Håper dere klarer å ta godt vare på hverandre gjennom sorgen og den tunge tiden som kommer.

Varm trøsteklem og tanker til dere

Skrevet

Uff så vondt å lese, og et nydelig rørende dikt..

Jeg har ikke ord, men sender deg en stor klem.

Skrevet

Off,DIGER klump i halsen...føler virkelig med dere, stå sammen og prat om det! Sender mange gode og varme klemmer!! Lykke til videre, håper du snart kan få joine igjen:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Dette gjør meg så vondt å lese. INGEN skulle være nødt til å gå igjenom noe slikt!

Kondolerer og håper dere tar veldig godt vare på hverandre fremover nå!

Klæm

Skrevet

Kondolerer så mye. Dette var utrolig trist å høre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...