Northernlights Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Han synes det er så fælt å se alt materialet som ligger utover plena vår,hver gang han kjører forbi huset.... Mannen min har dårlig helse til tider,så det har tatt han noen uker å fullføre et prosjekt som er tilknyttet lekestativet til barna.Bru og tårn som bygges,sammen med huskestativ. Sånt kan det bli litt byggerot av. Heldigvis nesten ferdig nå =o) Tenk at tyve plankebiter skal irritere noen,da!
Linda-Kristin=) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 enkelte er bare sånn! itrriterende! sist leilighet vi bodde i, hadde en fin terrasse som var perfekt å tørke klær på! Så en dag vi hadde så fint vær, hengte jeg opp klærne og satte stativet midt på terrassen sånn at vinden skulle få litt "tak" i klærne;) dro nå på butikken og når vi kom hjem hadde husverten vært å flytta på stativet å satt det så fint inntil veggen... kom etterpå og ringte på og sa at vi ikke måtte være så rotete, pussig mann han der...
Sjefsmegga Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 haha...godt vi ikke er naboen til naboen deres da )) Reine annleggsområdet her..men er heldigvis litt "Luft" mellom husa her
Northernlights Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 Synes det er så helt utrolig at det går an å bry seg om sånne flisespikkerier,jeg!!! Kanskje han heller kunne kommet over, og spurt om han kan hjelpe gubben,da?? grr
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Enkelte har altfor mye fritid som de bruker på helt feil ting. Gidde å bruke energi på hvordan naboen har det i hagen? Utrolig.. Enig med deg, han kunne vel komt over å tilbudt sin hjelp hvis han syns det går for tregt og det ikke "tar seg ut."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå