Sjefsmegga Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Går ut på å unne seg selv noe etter et langt svangerskap og barsel/ småbarns periode der man kansje har glemt å ta seg tida til seg selv....regner med at jeg ikke er aleine om det. Jeg skal ta før og etterbilde når jeg er i gang og skal sette i gang med å lage blogg :-) Alt fra hud, hår, tenner, trene, opp/ned vekt...og det man måtte unne seg, dele tips og råd.. :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Det her har jeg faktisk begynt med selv. Mens alle her så på Ung mor på FEM så jeg på How to look good naked og fikk et mye bedre selvbilde, og har fulgt tipsene man fikk der. Går ikke så mye ut på å se bra ut naken, men det med å føle seg vel med seg selv...da ser man automatisk bedre på seg selv!:-)
Sjefsmegga Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Det er det som er greia her også, gjøre det beste utav det jeg har fra naturen :-) Tror man kommer langt da, skal få med tanta mi på shopping, hun er flink og har god smak, lettere for andre å se hva man kler, skal gå til en dyktig og erfaren frisør og legge meg helt i Hennes/hans hender når det gjleder valg av frisyre...rett og slett "La det stå til" :-D Samme med makeup, skal gå til en proff... :-)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Nå som Iris tar endelig flakse så dro jeg på shopping første dagen jeg hadde barnefri (halvanna uke siden), og fant en kjempefin kåpe på meg. Jeg har sikla etter en 60-tallskåpe i sikkert 10 år, så det var på tide å kjøpe en. Og nå som jeg har gått ned en del passer de gamle, kule klærne mine, og jeg føler meg som meg selv når jeg går i dem. Men så var det håret...jeg har frisørfobi så vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Må finne noen som kan kløppe det litt, og så tenker jeg at jeg kan farge det.
minsta Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Dette synes jeg er en aldeles god idè! Jeg vil være med på det... :-)
Sjefsmegga Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Hehe..litt angst for håret jeg også, men så gjorde jeg noe jævlig teit i høst, er mellomblond av natur, kjedelig farge og var drittlei lysning så jeg farga det brunt!! Joda, fint det, men er drittlei! Så hva gjør man da?? Jo, da må man til frisør og se om det er noe å gjøre, jeg har hår som rekker midt nedpå ryggen..buhuuu..men det har godt av en real klipp...men litt angst ja..
Sjefsmegga Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2008 flott :-) Skal komme tilake til det når bloggen er fiksa :-) Kommer til å kjøre litt "kampanje" på denne her, litt greit å være en gjeng så man kan "sparke hverandre litt i ræva"...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg er med! Skal jo trykke meg inn i brudekjole i slutten av mai, og vil gjerne se fin ut og ikke minst føle meg fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå