Gå til innhold

Noen som vil bli kjent med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 30 år i år.

Gift med en skotte, har ei nydelig jente på 9,5 mnd og venter barn nummer 2 i juli/august.

Har jobbet siden jeg var 18 år både i barnehager og som dagmamma.

Bor på kjelsås i oslo, leier en "liten" leilighet og har ikke bil.

Økonomien er ganske trang.( sier dette for å "forklare" at jeg ikke kan være med på masse som koster penger.)I tilegg til dette har jeg desverre ryggproblemer og bekkenløsning så kan ikke for tiden være super aktiv.

Familien bor et stykke unna og har få men gode venninner som desverre bor langt unna for øyeblikket og er opptatt så jeg ikke får sett dem noe særlig.

Dette gjør at jeg savner det å ha venninner og vil også at jenta mi skal kunne få møte andre barn.

Så hvis jeg ikke høres helt forferdelig ut. :-)

Og du kunne tenkt deg å bli kjent send en PM da vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare legge til at om du er alenemor, gift, eller samboer, Norsk opprinnelse eller utenlansk, yngre en meg like gammel som meg eller eldre spiller ingen rolle for meg. vi kan jo alikevel ha ting felles. :-)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Nå bor jeg i Bergen så det blir litt langt...=P

Men det arrangeres dib-treff ofte, og helt sikkert i oslo!

På venstre side her klikker du på dib-treff så kan du se om de har noe i ditt område. Jeg har ihvertfall blitt kjent med hyggelige damer på treff!

Skrevet

Ja har sett en del treff siden den gangen jeg ble gravid og fram til nå. Men jeg er ikke en person som takler store grupper veldig godt, blir sjenert og utilpass i store grupper med ukjente. derfor tenkte jeg det ville være bedre å skrive å se om man kan møte noen en og en i stedet.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ok, I see=)

Håper du finner noen å bli kjent med da.

Skulle gjerne blitt kjent med deg, men det er kanskje litt langt til Bergen? =P

Skrevet

Litt langt for å trille tur eller noe hehe, men går jo ann å "Skravle" over nett da hvis du vil. Bare å sende PM veit du. :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne bli kjent med deg .Er 27 år ,bor på holmlia,har en gutt på 10 mnd.:)

Skrevet

Den har jeg svart på :-)

Til og med 2 ganger da jeg var litt rask med å trykke send hehe

Skrevet

Høres hyggelig ut kan ikke du sende en PM så skal jeg svare deg i morra. Tenkte jeg skulle gå å finne senga nå :-).

Skrevet

PM sendt:)Skal legge meg nå jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...