Dailis Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg trodde det trådløse nettverket ikke virket her. Åhhh, så deilig da:) Så nå sitter jeg og mannen på hver vår maskin i samme rom, hihi.
Natteravnen* Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 He-he, like greit å vere singel då altså...... wohahahahah -overaskande korleis det trådlause kan virke sjøv om det ofte er både murveggar og anna som liksom ikkje skal bringe det vidare.... -vi er gla i denne trådlause verden, er vi ikkje? -sjølv om vi ikkje vil innrømme det kanskje...
dritgrei hei hei! Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Dibbing er staselig fra hvor som helst.... er jeg helt fjern??? Jeg trodde trådløst nettverk skulle virke i hele husstanden. Deilig at det faktisk gjør det da i alle fall Dailis, du må bare legge deg litt før :-)))
Trollmora Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Vi har trådløst nett vi og, men stasjonær pc ( Den bærbare har sett sine bedre dager så det er bare Josefine som duger på den! Vi ser stadig på ny maskin, men det er fryktelig vanskelig å bestemme seg. De blir jo større og billigere med bedre batterikapasitet hele tiden, så det er ikke lett........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå