Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Noen her som har eller har hatt problemer med det såkalte ammepolitiet?? Kjente jeg ble veldig provosert når jeg snakket med min venninne om det.
Bittelillebøllen Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Vet ikke om det er dette du sikter til med ammepoliti. Men dersom det er ammepress du sikter til så eksisterer det definitivt. Uaavhengig av absolutt alt annet er morsmelk og amming det beste for babyen i følge mange.
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 jupp. hun har fått sinnsykt mye pes for å ikke klare å amme
snart mor til 3 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 kan ikke si jeg har merket direkte mye til det,men til en viss grad merker vi vel det alle sikkert... det er jo ingen tvil om at det er mye positivt når det kommer til amming,og det vil jo selvfølgelig være ideelt om man får det til... men får man det ikke til eller at man av andre grunner ikke ønsker å amme så er jo det er opp til enhver å bestemme... kan ikke skjønne hva det er som får et menneske til å tro at han eller hun skal ha uttalelsesrett ovenfor et annet menneskes valg... har vi ikke alle nok med oss selv?? jeg blir ihvertfall provosert når noen skal prøve å presse andre til å gjøre som seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå