Gå til innhold

FAEN! Der tiste jeg nesten i buksa!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter alene oppe i stua så plutselig kom der et vannvittig smell fra kjøkkenet nede! Har en mistanke om at det kan være ei skjærefjøl som datt men tørr ikke gå å se etter! Skjelver nesten her! Nytter ikke å vekke gubben å få han til å se:-(

Må samle meg litt, tisse litt å liste meg ned...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må sitte på dib og prate med noen mens jeg ser de siste episodene av twin peaks på dvd. Får helt angst.

Skrevet

Hehe =)

Skjønner deg godt, HATER sånne lyder seint på kvelden. Føles jo som om alle organer (hjernen inkl.) stopper opp. Men så er jeg vannvittig lettskremt og har en alt for god fantasi =)

Skrevet

Jeg er somregel ikke lett skremt....

Men det smalt!!! Har alarm så det plinger viss noen går i døra så det er nok ikke noen i huset;-) Men det var ekkellt!!!

Skrevet

erteposen; Twin Peaks er min absolutte favoritt serie!! Men herregud, blir jo livredd bare jeg hører sangen=) Jeg er grøsse fan, men ingenting har skremt meg så mye som twin peaks!

Skrevet

Hadde helt glemt hvordan serien påvirket meg som barn. Jeg er ikke lettskremt, men den serien.... Har to episoder igjen. Sett hele i løpet av tre sykedager med barnefri:) må ha maskina på fanger slik jeg kan dukke ned i den av og til.

Hadde noe fallt ned på kjøkkenet mitt hadde jeg ringt mamma...

Skrevet

Hehehe...Det er stort sett noe uskyldig=)

Skrevet

Ja! Og heldigvis for det:-)

Har hatt skjærefjølene i et stativ under ene kjøkkenskapet men de har krympet og passer ikke inn der lengre. Så nå står de på kjøkkenbenken!

Må prøve å få tak i nye;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...