Gå til innhold

Er crocs sunt for små barneføtter str.21??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så supersøte (etterligningen da) og ser for meg at min skjønne datter vil se enda mer skjønn ut i rosa etterligningscrocs med masse pynteting i hullene.

Men så kommer jo mitt mammainstinkt fram og lurer på om disse skoene er bra for de minste barneføttene. Hun har allerede fått(og vokst ut av) sine første førstegangsko. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer mye an på hvor godt hun går, de minste bør jo ha gode sko med riktig støtte. Men når det er sagt så er Crocsene myke, og vil sikkert være fine som sommersko på stranda og i det varmeste været, jeg hadde slike til min som var 3år ifjor. Kommer til å satse på skikkelige sandaler til 1åringen min i år, og heller ha et par crocs på stranda...;-)

Skrevet

Jeg kjøpte til datteren vår skulle begynne i barnehagen. Tenkte de var gode som tøfler. Men hun ble klam og varm på beina så de ble lagt bort etter ei uke. I vår barnehage er det nesten ingen barn som har crocs.

Skrevet

Har du brukt de som inne eller ute sko?

Skrevet

Bare som inne sko. De egner seg sikkert bedre som utesko tenker jeg.

Skrevet

Jeg har bare brukt de som ute sko på sommeren jeg da. Da lufter de jo ganske bra=)

Skrevet

Spørs vel hvor mye du har tengt å bruke dem... Da vi hadde innkjøring i barnehagen la jeg merke til at et av de litt større barna i avdelingen (litt over 2 år) hadde crocs. Men det funket bare ikke- de ramlet av hele tiden- de kryper jo rundt og klatrer høyt og lavt. Til og med når han skulle sitte og spise ved bordet falt de av. De barnehageansatte sa ikke noe (er privat barnehage- det meste er på foreldres premisser), men man kunne se at de var oppgitt. Ble jo også til at han av og til ble uten sko/tøfler på det glatte gulvet og falt og slo seg. Men dersom du bare skal ha noen sko til å ha på bassengkanten til sommeren så er det vel greit.

Skrevet

Vår har de i barnehagen, ikke str 21 da. Flere barn der som har de, og jeg spurte før jeg kjøpte de, om hva de syntes om crocs som innesko til barna. Hun jeg spurte hadde ikke noe å utsette på de, så da ble det crocs på minsten. Har ikke lagt merke til at han er spesielt klam på beina.

Skrevet

Crocs er IKKE bra for så små. De sitter ikke godt nok på beina. De anbefaler ikke Crocs til så små i de skobutikkene jeg har vært.

Skrevet

De anbefaler de ikke i barnehagen der ungene her går. Ikke er de fine heller men, det er jo en smaksak opp til hver enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...