Gå til innhold

Sprite opp sexen MASSE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tips til hvordan vi kan få sexen gooood igjen?

Ikke rutine-sex,men sånn der god sex som en hadde før en ble foreldre...!!

Kjenner vi skulle hatt litt fres i sakene ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Nå er jeg møkk lei. Gikk fra å ha sex flere ganger dagen, til nå nesten ingen ting, og når det er noe i det heletatt så er det halvhjerta og fort gjort:( Tok min kjære litt for dette i går, blir såååå forbanna. Klage på å være sliten han som stort sett har jobben sin og tar seg litt av tuppa når han kommer hjem, mens jeg har tre unger å ordne med hle dagen, hus og det som fører med:( Blir det ikke noe action snart blir jeg gal:( Nytter faen ikke å prøve å ta inyiativ heller, da hører jeg bare: SOVE NÅ.GRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! men alt er helt ok når han vil ha litt. likestilling, kyss meg i ræva..

Skrevet

Hmmmm bruke litt tid i forkant, sett av tid til å dusje sammen, kjøp masasjeolje og maser hverandre. Snakk masse om sex med hverandre. "ert" eller flørt masse i hverdagen, ved matlaging osv.. overask mannen med stearinlys og sexy undertøy. Ikke ta for masse initsiativ i senger eller press til sex, gjør deg heller litt "kostbar" så skal du se han kommer av seg selv. Det funka i hvertfall her i huset.

Kamasutra bøker kan jo også gi litt innspirasjon... Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...