lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Lagde brownies i stad jeg, og det er så digg! Farlig digg er det faktisk.. Går nesten ned på høykant her! Hehe.. Om noen her ikke har prøvd den Toro posen med brownies (man tilsetter bare vann, 1 egg og smør) så har de virkelig gått glipp av noe! Namnam..hehe..
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Dårlig gjort.....nå fikk jeg vann i munnen!!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, det har jeg hatt i flere dager. Har hatt den posen liggende i skapet, men har ikke orket å lage den før i dag.. Verdt å vente på for å si det sånn! Du får kjøpe deg en pose i morra og lage den!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Du kan være sikker på at jeg står og klorer på porten til nærbutikken i morgen tidlig.....kan nesten lukte browniesene helt hit...enda jeg er forkjølet!! Må pent komme meg på butikken i morra gitt...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå