Gå til innhold

Migrene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Var på sykehuset i dag pga av kraftig vont i hodet 2 dagen i rad.Det som skjer er at jeg mister en del av synet på høyre side og følelsen i handen forsvant. Deretter vont i hodet resten av kvellen. Riktig skallebank. Alt var bra med bebisen. Men det viste at jeg hadde rier. Antaglig bare kynner eller falske rier da i og med at det ikke var så vonne. Noen som har samme opplevelse når det gjelder skallebanken å så? Så utrolig ubehagelig. Både i går og i dag begynte det kl 16.30. Har utrolig mye stikkinger å nedpress hele tiden nå og som sakt mye kynnere, så noe er sikkert snart på gang. Men skulle likt å vist va dette med hodet å det kommer av...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar du bringebærkapsler eller drikker bringebærte? Det gjorde ihvertfall mye med meg. Når jeg sluttet med det ble alt roligere og jeg sover mye bedre. Tror denne bringebæren har forskjellig effekt på ulike mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant. Har lest om det en annen plass også. Borde kanskje vurdere å slutte med di, men har hørt at jo mer en har med kynnere å stikkninger nå jo lettere blir fødselen , og jeg tror at bringebærkapslene hjelper til med dette. Må si jeg blir litt i tvil på hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...