lykkelig familie på 4:) Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er 38 uker på vei og har de 2 siste ukene hatt mye "stikkinger" oppi underlivet. Får også innimellom noe som kjennes ut som hold i den ene siden når jeg er ute å går tur med hunden. Men går ikke fort, så er ikke vanlig hold. Dette har vart hele turen og en stund etter jeg har satt meg, men så forsvunnet igjen. Har også en del nedpress og "nerveklem" nedover lårene nå og da. Opplever også at det kommer en del slim i trusa (ekkelt) av og til, men vet ikke om slimproppen har gått. Ikke sett noe blod. Kynnere har jeg en del av, og tror kanskje jeg har begynt å få litt vann i kroppen nå. Ellers er det MYE liv på lillegutt og hodet var festet for mange uker siden. Er det noe av dette som høres unormalt ut? Kan noe av dette være tegn på at noe skjer snart eller?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 tror nok alt dette du beskriver,er at kroppen forbreder seg på fødsel.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Ja, har egentlig tenkt at det kunne være det. Er bare så vanskelig når man ikke har kjent det før og ikke vet hvordan det skal være. Men betryggende å høre at du også tror det.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Høres veldig kjent ut egentlig.. Jeg har det slik og, bortsett fra nerveklem og slimet. Slimet høres ut som slimproppen som kommer sakte men sikkert ut, om det ikke bare er mye utflod? Utfloden pleier vel ikke være slimete? Det høres normalt ut alt sammen. Alt er tegn på at du har kommet langt i svangerskapet hvetfall. Selv om slimproppen er gått kan det ta flere uker før det setter igang.
lykkelig familie på 4:) Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Ja, er forberedt på at det kan ta sin tid enda, så har ikke begynt å vente enda:-) Skal til jordmor på fredag, tenkte å høre om hun kunne sjekke modning da. Tror ikke det kan være utflod. Ihvertfall ikke hatt no særlig av det før og ikke slim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå