Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 normalt? Var på legevakta istad, men sendte oss hjem uten noenting. han er helt slapp, spiser ikke, å ingenting er normalt med han stakkar 3 sa, om han har feber i 5 dager til kom tilbake da ;-S
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ehh hva er det for en sløv lege da. Så små barn skal ikke ha feber har jeg hørt da og spiser de ikke så bør man iallefall ta det alvorlig og sjekke i det minste. Jeg hadde ikke gidd meg på dette.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Dette høres ikke riktig ut. 5 dager er alt for lenge for en så liten en. Du bør hvertfall kontakte fastlegen imorgen. Ev ringe tilbake og høre. Uansett bør du holde jevnlig øye med han i løpet av natten.
eirin20 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 samme symptomene som liam hadde for noen uker siden og i ble sendt rett til ullevål hvor de tok røntgen av bryst, fikk oppskrift på sukkervann (koke 1 liter vann 6 ss sukker og 1 ts salt) for å få i han veske så han ikke skulle bli dehydrert, fikk beskjed om å gi han 125 mg paracet stikkpiller 4-5 ganger i døynet til feberen var nede på 37,7 (tok 4 dager) vi fikk også recept på pencilin fordi det viste seg at han hadde rs-virus, hemolytiske streptokoker typ A og ørebetennelse på begge sider:P Dra på en annen legevakt! STÅ PÅ KRAVA lykke til håper det ikke er noe alvorlig!
Kaja_07 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Dårlig lege - syntes ikke du skal gi deg. Skjedde det samme med min sønn da han var 3 mnd - han ble sendt rett til undersøkelse på sykehuset. Og det enda legen ikke fant noe galt annet enn feber - men de sa at siden han var så liten så ville de sjekke opp ekstra. Han ble satt på penicilin med en gang på sykehuset (før de fant noe - pga. fare for hjernehinnebetennelse). Jeg er absolutt ikke hysterisk, men lærte da at man bør ta feber seriøst når de er så små. Gå tilbake og ikke gi deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå