Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ser at det er mange som anbefaler dette, at det kan fremskynde rier om man er moden. Mange som nevner at Microlax ikke fungerer. Da lurer jeg på hvilke som gjør det, altså hvilket merke? Kan noen hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Ser ikke hvorfor det er så mangen som skal ta klyster, babyen kommer når den er klar. Skjønner det har vert en lang ventetid for mangen men nå er dere nesten i mål... Har hørt det ikke er bra, dere lurer kroppen til noe den ikke er helt klar til!!!! Smør dere med tolmodighet jenter!!!
UngVoksen-over termin Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Klyx 120 ml... men det laget bare rier på meg - som stoppet... Jeg er 8 dager på overtid...
lana<3 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg tok miniklyx hele tiden på slutten sist for jeg hadde problemer med forstoppelse...men det eneste som skjedde der var at jeg fikk bæsje... Klyx derimot: Når jeg kom på føden hørte jeg at vannet kunne gå hvis man tok klyx så når jeg ble lei og følte at det ikke var no guff i riene spurte jeg om de kunne ta klyx på meg, og jada vannet gikk det 5 min etter jeg hadde tatt det og fikk kraftige stormrier rett etterpå uten pause, men det var helt greit siden jeg var på føden Anbefaler dere å være litt forsiktige bare, litt pyton hvis dette skjer mens dere enda er hjemme og kanskje litt uforberedt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå