Gå til innhold

Litt hjelp ang Tapasbord...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å ha et eget tapas bord der man går og forsyner seg?

 

Hva er mest vanlig å ha på et tapas bord? Er det mye varm mat?

 

Tenker på om jeg kanskje skal lage til noe sånt i bursdagen min, men har aldri spist tapas...

Bruker dere tannpirkere på noen retter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dumt å ha eget tapasbord,men jeg personlig foretrekker å sende maten rundt ved bordet og la det stå der,

På den måten blir det rolige ved bordet og folk forsyner seg litt lettere..:-)

Det krever jo at man har et litt "romslig" med plass på bordet.

 

Når jeg lager tapas bruker jeg mye varm mat,med en del kaldt tilbehør.

Bruker mye forskjellig oliven, hvitløk osv som er marinert samt tomatsalat med mozarella.

 

Masse godt man kan servere da....Og Focaccia er et must..:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...