Gå til innhold

vanskelig å finne livmora mi...uff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos ei skikkelig koslig jordmor i sist uke....da var jeg 14+4. Men da hun skulle kjenne hvor langt opp livmora mi var kommet...klarte hun ikke å finne den...jeg var vanskelig å kjenne på kunne hun fortelle meg! Noen andre som har fått høre det? Hun mente livmora vokser i bredden før den stiger opp. Hun målte meg...men det var ikke så mange cm fra skambenet. Blir litt nervøs av slikt...redd for at barnet i meg er dødt....men vi er så forskjellige...så egentlig må jeg få disse negative tankene ut av hodet.

Jeg er ikke så veldig tynn...litt flesk på magen har jeg...men ikke sånn masse...så det kan vel ikke være det heller..tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke klart å finne livmora mi selv, men jm fant den med en gang sist jeg var der. Da var jeg ca 15 uker på vei (trodde det var 17, men UL viste noe annet...). Og så fant jeg ut at det er mye lettere å finne den etter å ha hatt sex, da blir den hard ;-) Ellers finner jeg den fortsatt ikke, selv om jeg vet hvor jeg skal kjenne.

Jeg kan forstå at du er engstelig, men om det hadde vært noen fare hadde nok jm gitt uttrykk for det og henvist deg videre.

I begynnelsen kjenner man jo ikke spark eller noe, så man må bare ta det for god fisk at ungen har det bra, selv om det er litt skummelt.

Skrevet

Hei,

Min er lettere å finne på morgenen mens jeg ennå ligger i senga og ikke har vært på do enda...det er akkurat som den blir "dyttet" litt opp og frem.

Skrevet

takk for svar:)

Ja føler det sammee selv.... om morgenen...at magen er litt hardere da.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...